بهاباد "اسماعیلی" خبرنگار یزدفردا: این جلسه با حضور " کاظمیان" معاون فرماندار و معاون اجرائي ستاد سرشماري شهرستان، "مصدق" معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بهاباد و متقاضیان شرکت در سرشماری در محل سالن جلسات فرمانداری بهاباد برگزار گردید.

در این جلسه " كاظميان" معاون فرماندار با بیان اینكه مسوولان كشور برای اداره امور و مدیریت صحیح به آمار دقیق نیازمندند، گفت: مسوولان هنگامی می توانند برنامه های مربوط به پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی را پی ریزی و اجرا كنند كه درك درستی از وضعیت موجود داشته باشند و این امر مستلزم در اختیار داشتن آمار صحیح و دقیق است.

همچنین وی ضمن تاكید بر مشاركت هر چه بیشتر مردم در این طرح، افزود: در صورت تحقق این امر و حصول اطلاعات جامع، دولت قادر خواهد بود همچون گذشته برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را بر اساس نیازهای واقعی هر منطقه تنظیم و بودجه ها را به درستی تخصیص دهد.

در ادامه "مصدق" معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بهاباد ضمن ارائه شمّه ای از وضعيت ستاد سرشماری استان و شهرستان، گفت: کلاس های آموزشی این طرح از 16 تا 28 مهرماه طی سه جلسه برگزار و پس از 4 روز استراحت، سرشماری آغاز خواهد شد.

وی همچنین افزود: سرشماری از دوم آبان به مدت 20 روز از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر بدون تعطیلی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در این سرشماری ما فقط مجری هستیم و باید سعی و تلاش نماییم تا مجریان خوبی در این سرشماری باشیم.

همچنین در این جلسه به سوالات متقاضیان درباره چگونگی اجرای این سرشماری در سطح شهرستان پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است متقاضیانی که جهت شرکت در این سرشماری ثبت نام نموده اند 46 نفر می باشند که از بین آنها، پس از طي مراحل گزينش 27 نفر انتخاب خواهند شد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا